Toimitusehdot

 

Kukkien toimitus

Toimitamme kukkia vain Oulun alueelle niihin osoitteisiin, joiden postinumeron pystyt valitsemaan kaupasta.

Perimme kuljetuksesta kiinteän, etäisyydestä riippuvan hinnan. Hinnan näet kassalla syötettyäsi toimitusosoitteen. Pidätämme oikeuden peruuttaa tilauksenne, mikäli vastaanottajan osoite on kohtuuttoman kaukana eikä tilaajan maksama kuljetushinta riitä kuljetuksesta aiheutuneiden kulujen kattamiseen. Tällaisissa tapauksissa soitamme aina lähettäjälle ja pyrimme etsimään ratkaisun tilanteeseen. Mikäli ratkaisua ei löydy niin koko tilaushinta palautetaan tilaajalle.

Verkkokaupassamme on myös mahdollisuus noutaa kukat liikkeestämme aukioloaikojen puitteissa.

Tuotteet

Lähtökohtamme on, että verkkokaupastamme valitsemasi tuote on toimitettaessa lähes vastaava kuin kuvassa. Kaikki tuotteet valmistetaan kuitenkin käsityönä ja siksi lopputuloksessa voi olla hieman tyylieroja. Valitettavasti aina ei kaikkia kukkalajikkeita ole saatavilla valikoimastamme. Mikäli joku kukkalajike joudutaan korvaamaan toisella, pyritään valitsemaan tuote, joka mahdollisimman paljon muistuttaa alkuperäistä tuotetta. Mikäli tuotteeseen joudutaan tekemään useampia muutoksia, ollaan tilaajaan yhteydessä ennen tuotteen valmistusta.

Toimitusajat ja – tapa

Arkisin ennen klo 14.00 tehdyt tilaukset toimitetaan perille kotisoitteisiin samana päivänä. Emme voi luvata tarkkoja kellonaikatoiveita toimituksille. Mikäli toivot tiettyä toimitusaikaa, voit kirjoittaa sen lisätietoja kenttään ja pyrimme huomioimaan sen toimituksessa.

Yrityksille lähetetyt tilaukset toimitetaan mahdollisuuksien mukaan saman arkipäivän aikana, mikäli tilaus on tullut klo 13.00 mennessä.

Lauantaisin ennen klo 11.00 tehdyt tilaukset toimitetaan perille kotiosoitteisiin samana päivänä.

Jouluaattona, joulupäivänä, uudenvuodenpäivänä, vappupäivänä ja juhannuspäivänä ei ole kukkatoimituksia.

Juhlapäivinä toimitamme kukkia klo 8.00-21.00 välisenä aikana (esim. joulu ja äitienpäivä). Juhlapäivinä tilauksia on todella runsaasti ja tarkkoja toimitusaikoja emme voi toteuttaa.

Hautajaistilaisuuksiin toimitamme kukat haluamanasi aikana, viimeistään 45 min ennen siunaustilaisuuden alkamista. Tilaus on tehtävä viimeistään 1 vuorokausi ennen hautajaistilaisuutta. Hautajaistoimituksiin liittyen sinun pitää laittaa toimitusosoitteeksi sen kirkon tai kappelin osoite, jossa siunaus tapahtuu. Mikäli et ole itse vastaanottamassa / laskemassa tilaamiasi kukkia siunauspaikalla niin varmistathan, että kukkien laskijaksi osoitettu henkilö tietää kukkien tulosta. Toimitamme kukat niille osoitettuun tilaan siunauspaikalle, josta kukkien laskija voi ne noutaa.

Vastaanottajan tietojen oikeellisuus

Kukkakauppa Kanerva on asiakaslähtöinen ja palveleva. Teemme aina kaikkemme, jotta kukat saataisiin toimitettua vastaanottajalle. 

Tilaaja vastaa siitä, että vastaanottajan tiedot on annettu oikein. Kukkakauppa Kanerva ei ole vastuussa tilaajan antamien mahdollisten virheellisten tietojen kuten osoitteiden ja ovikoodien, puutteellisten/virheellisten puhelinnumerojen hänelle aiheuttamista haitoista eikä vahingosta.

Mikäli tilausta ei voida toimittaa perille virheellisten tietojen vuoksi, ei Kukkakauppa Kanerva lähtökohtaisesti palauta tuotteen ja kuljetuksen hintaa asiakkaalle. Kukkakauppa Kanervalla ei myöskään ole korvausvelvollisuutta tilaajalle tai kolmannelle osapuolelle aiheutuneesta vahingosta mikäli tilausta ei ole voitu toimittaa virheellisten tai puutteellisten tietojen vuoksi.

Vastaanottaja ei ole paikalla

Mikäli vastaanottaja ei ole paikalla kukkia toimitettaessa voidaan lähetys jättää lämpimänä vuodenaikana asiakkaan oveen. Kerrostaloissa lähetys jätetään aina oveen, mikäli vastaanottaja ei ole kotona. Ennakkosoitto ennen kukkien toimitusta tehdään vain poikkeustapauksissa ja aina silloin kun toimitusosoite on kaukana keskustasta. Toimitushetkellä kuljettajamme on asiakkaaseen yhteydessä puhelimitse mikäli hän ei ole paikalla, tarvittaessa lähettää tekstiviestin. Pyrimme aina siihen, että vastaanottaja saa kukat, vaikka se vaatisi meiltä joustamista. On kuitenkin tilanteita, joissa emme pysty mahdottomuuksiin ja tällöin asiakas voi noutaa kukat liikkeestämme. Pääsääntöisesti toimituskuluihin sisältyy yksi kuljetuskerta, uusintatoimitus on maksullinen.

Takuu, reklamaatiot ja tilauksen peruminen

Lupaamme, että tilaukset tehdään aina tuoreista ja laadukkaista kukista. Kukat ovat kuitenkin tuoretuotteita ja niiden kestävyys vaihtelee.

Mikäli tuote tai toimitus ei ole ollut toimitusehtojemme mukainen, ota yhteyttä liikkeeseemme (08-3113131 tai asiakaspalvelu@kukkakauppakanerva.fi). Yhteydenottosi pohjalta selvitämme miten tuotteen toimittaminen on sujunut ja olemme sinuun pikaisesti yhteydessä. Mikäli toimitusprosessissa tai tuotteen laadussa on ollut laatupoikkeama tai virhe, sovimme korvauksesta kanssasi.

Muistathan, että tuoretuotteilla (kukilla) ei ole kuluttajasuojalain mukaista palautusoikeutta. Kukille annetaan kuitenkin tuoreustakuu. Mikäli kukkien laatu ei vastaa odotuksianne, on tuotteesta reklamoitava välittömästi toimituksen jälkeen. Koska kukat ovat elävää materiaalia, ei myöhässä saapuvia reklamointeja voida huomioida. Lähtökohtana on, että reklamaatio pitää tehdä 24 h kuluessa kukkien toimituksesta ja meillä on mahdollisuus nähdä reklamoitava tuote joko kuvasta tai livenä.

Mikäli haluat perua antamasi tilauksen, on se mahdollista vuorokautta ennen toimitusta ilman kuluja. Muistathan, että tuotteet valmistetaan aina tilauksesta ja kukkakauppias ei pysty hyödyntämään jo valmistamaansa tuotetta. Maksun palautukset tapahtuvat käytetyn maksuvälineen mukaisesti. Aina kun haluat peruuttaa tilauksen ole pikaisesti yhteydessä liikkeeseemme (08-3113131 tai asiakaspalvelu@kukkakauppakanerva.fi).

Maksutavat ja hinnat

Verkkokaupassamme on useita eri maksuvaihtoehtoja, jotka on tehty palvelemaan juuri asiakkaan tarpeita. Kaikki maksut, ostoskori ja asiakastilin tiedot ovat SSL-suojattuja.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com

Collector Lasku/Osamaksu

Joustoa ja valinnanvapautta – maksa kerralla tai osissa, valitsemassasi tahdissa

Lasku ja tililuotto antavat sinulle lisää aikaa verkkokauppaostostesi maksamiseen. Niitä käyttämällä voit odotella tilauksesi saapumista rauhassa ennen sen maksamista. Maksun voit tehdä joko kerralla laskulla tai pienemmissä osissa tililuotolla, jolloin voit suorittaa kuukausittain sinulle parhaiten sopivan summan ja jakaa maksun enintään 36 kuukauden ajalle.

Laskulla ilmaista maksuaikaa – turvallista ja helppoa asiointia

Laskulla saat aina 45 päivää korotonta maksuaikaa verkkokauppaostoksillesi. Pitkä maksuaika mahdollistaa sen, että ehdit tarkistaa ostoksesi ja tarvittaessa palauttaa sen ennen laskun erääntymistä.

Maksuaikaa hyödyntääksesi tarvitset myönteisen luottopäätöksen, jonka hakeminen käy helposti ostotapahtuman yhteydessä. Voit hakea sitä, jos olet vähintään 18 vuoden ikäinen ja sinulla on suomalainen henkilötunnus sekä vakituinen, virallinen kotiosoite Suomessa. Myös luottotietosi tarkistetaan Bisnode Finland Oy:n rekisteristä.

Maksutapaa voidaan käyttää jopa 5 000 € ostoksiin.

Kun olet saanut myönteisen luottopäätöksen sekä vahvistanut ostotapahtuman, saat laskun ostoksestasi sähköpostiisi. Jos haluat maksaa laskun pienemmissä osissa ja sinulle paremmin sopivalla maksuajalla (1-36 kk), sinun tulee tehdä jatkuvaa luottoa koskeva luottosopimus Collector Bankin kanssa kirjautumalla Omille Sivuille osoitteessa oma.collector.fi. Luottosopimuksen allekirjoittamisen yhteydessä sinulle myönnetään luottoraja, joka on käytettävissä myöhempiin ostoksiin luottoehtojen mukaisesti.

Kun sinulla on voimassa oleva luottosopimus, sinun tulee maksaa eräpäivään mennessä vain saamallasi laskulla mainittu vähimmäissumma mutta voit halutessasi suorittaa myös tätä suuremman summan. Sen jälkeen sinulle lähetetään kuukausittain sähköpostitse tililasku, kunnes luotto on kokonaan maksettu. Voit aina halutessasi lyhentää luottoasi myös tililaskulla mainittua vähimmäissummaa suuremmissa osissa.

Luottokustannukset ja luottoesimerkki: KAUPPIAAN NIMI verkkokaupassa sovelletaan kampanjaehtoja, joiden mukaisesti tililuoton korko on 19,2 % nimellisenä vuosikorkona ilmaistuna ja kuukausimaksu on 3,80 € kuukaudessa. Jos myönnetty luottoraja on 1 000 € ja se on kokonaisuudessaan käytetty KAUPPIAAN NIMI verkkokaupasta tehtyihin ostoksiin sekä luotto maksetaan takaisin 36 kuukauden aikana, sovellettavilla kampanjaehdoilla todellinen vuosikorko on 30,7 %, luottokustannusten yhteismäärä 433 €, maksettava kokonaismäärä 1 433 € ja maksuerien lukumäärä 36 kpl. Viivästyneistä maksuista veloitetaan lainmukaiset muistutusmaksut ja perintäkulut sekä korkoa viivästyneeltä ajalta.

Luottoehdot

Laskun ja luoton myöntäjä on Collector Bank AB, Lilla Bommens Torg 11, Box 11914, SE-404 39. Lisätietoja www.collector.fi

Saat täydelliset ehdot ja tiedot Collector Laskusta ja Tililuotosta seuraavista linkeistä:
Tarkempi palvelukuvaus: https://www.collector.fi/henkiloasiakkaat/maksa-laskulla/
Yleiset lasku- ja tililuottoehdot: https://www.collector.se/upload/Partners/Agreements/SVM/Credit_terms_All_FI.pdf
Vakiomuotoiset Eurooppalaiset kuluttajaluottoehdot: https://www.collector.se/upload/Partners/Agreements/SVM/SECCI_FI.pdf